Aiko Aigrole koduselt rahvasprindilt esikoht

13. juunil peeti Lõuna-Eestis Oti Pubi - Otepää rahvasprint, kus lõpptulemus selgus kolme vooru aegade liitmise teel. Kõige kiiremini läbis võistlustrassi Mitsubishi Lanceril võistelnud Aiko Aigro. Nii kruusal kui ka asfaldil sõidetud rahvasprindil saavutas 4WD klassis võidu Aiko Aigro (Mitsubishi Lancer Evo 9). Teise tulemuse kirja saanud Rainer Parik (Mitsubishi Lancer Evo 10) kaotas võitjale 0,96 sekundit. Gert Aasmäe (Mitsubishi Lancer Evo 9) oli kümne osalejaga masinaklassis kokkuvõttes kolmas, kirjutab rally.ee

Üle 1,8-liitrise mootoriga autode klassis osutus võitjaks Jüri Jürisaar (BMW 324). Teine oli Peeter Tammoja (Opel Corsa) ning kolmas Einar Mets (Audi 80). Kuni 1,8-liitrise mootoritöömahuga kaherattaveoliste autode arvestuses võitis Gert Virves (Honda Civic). Margo Kamla (Honda Civic) oli 2WD-V klassis teine ja Marek Kamla (Honda Civic) kolmas.

Kuni 18-aastaste noorte arvestuses, kus mõõtu võttis 8 sõitjat, sai konkurentidest taaskord jagu Robert Virves (Honda Civic). Avavoorus temast napilt kiirem olnud Kaspar Kaasan (Opel Astra) oli kokkuvõttes teine ja Kristjan Lepind (Mitsubishi Colt) kolmas.

Kolme naisvõistleja omavahelises mõõduvõtus jäi seekord peale Annika Vänt (Honda Civic). Kati Nõuakas (Honda Civic) oli teine ja Kerli Mängel (BMW 323) kolmas.

Nelja mossemehe võistluses osutus kiireimaks Tarmo Kikkatalo (AZLK 2140), järgnesid Timo Pipar (AZLK 2140), Heigo Tinno (IZ 412) ja neljandana Allan Leigri (IZ 27151).

SU klassis võitis Rainer Meus (VAZ 2105). Meelis Värva (VAZ 2105) lõpetas sprindi teise ning Aivo Täpsi (VAZ 2107) kolmanda kohaga.

Kaherattaveolise sportautoga tegi Otepää külje all peetud sprindivõistluse kaasa kuus sõitjat. Võidu saavutas Karl Martin Volver, kel oli roolida Ford Focus. Kasper Koosa (Nissan Sunny) lõpetas sõidu teise ja Martin Vatter (Honda Civic Type-R) kolmanda kohaga.

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2017

See on järjekorras juba 15. raamat sarjast „Eesti autosport“, olles üks pikema traditsiooniga spordiraamatuid Eestis. Raamat on pilguheit 2017. aastale Eesti autospordis, siit leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ning hulgaliselt pilte.

Loodetavasti rõõmustab tänavune aastaraamat kõiki autospordisõpru nii Eestis kui välismaal.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas