Aron saavutas F3 sarja etapil võidu ja teise koha uustulnukate arvestuses

foto: FIA F3

Euroopa F3 meistrivõistluste etapil Nürburgringil saavutas Ralf Aron uustulnukate arvestuses esimese ja teise koha ning finišeeris üldarvestuses kahel korral esikuuikus. Kvalifikatsioon oli Nürburgringi rajal äärmiselt tasavägine ja näiteks kõik osalejad mahtusid napilt 0,8 sekundi sisse. Ralf Aroni kiirus oli igati hea ja tema kaotus kiirematele oli vaid 0,3-0,4 sekundit. Tihe konkurents aga tähendas isegi napi kaotuse puhul kolmeks võistlussõiduks stardikohti kuus, seitse ja kaheksa.

"Vabatreeningutega võrreldes õnnestus ajasõitudeks tublisti kiirust parandada ja esimene kvalifikatsioon oli päris hea," kommenteeris Ralf Aron. "Aga teises ajasõidus ei saanud tiheda liikluse tõttu rehve korralikult soojaks ja seetõttu polnud ka aeg kõige parem."

Nürburgringil on möödasõiduks võimalusi vähe ja esimeses sõidus Ralf Aronil oma stardikohta parandada ei õnnestunud ning finišeeris kuuendana. Uustulnukate arvestuses tõusis eestlane aga poodiumi kõrgeimale astmele. Teise sõidus tegi Ralf Aron hea stardi ja esimese ringi järel oli ta tõusnud 4. kohale, kus püsis ka võistluse lõpuni. Taas tõusis ta poodiumile ka uustulnukate seas, seekord teisele astmele. Kolmandat sõitu alustas Ralf Aron kaheksandalt kohalt ja püsis sel kohal pikalt, aga siis üritasid paar sõitjat hulljulgeid möödasõite ning tekkinud segaduses langes eestlane esikümnest välja.

"Esimeses sõidus tõusin viiendaks, aga minu ees sõitnud tiimikaaslasel oli tehniline probleem, meil tekkis väike arusaamatus ja kaotasin seetõttu ühe koha," nentis Ralf Aron. "Tegin teises sõidus väga hea stardi ja lisaks kadusid veel kaks konkurenti eest ära ning nii tõusingi neljandaks. Aga kõige olulisem oli, et saavutasin nendes kahes sõidus head kohad uustulnukate arvestuses - esimese ja teise koha. Kolmandas sõidus polnud mingil põhjusel head hoogu ja seejärel sõideti mulle veel külje pealt sisse, mille tõttu sai ka auto viga. Järgmine etapp toimub Imolas, mis on mul üks lemmikradu ja mulle hästi tuttav."

Sarja eelviimane etapp sõidetakse Imola ringrajal Itaalias kolme nädala pärast.

 

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas