Juri Protasov ja Kuldar Sikk hoiavad Monte-Carlos WRC2 klassi kolmandat kohta

Ainsa eestlasena osaleb autoralli MM-sarja esimesel etapil, Monte-Carlo rallil Kuldar Sikk, kes on Ukraina piloodi, eelmise aasta Rally Class võitja Juri Protasovi kaardilugeja. Peale kümmet katset on nad WRC2 klassis kolmandal kohal.

WRC2 liidrikohal on Sepp Wiegand koos Frank Christian’iga (Škoda Fabia S2000), kelle edu Protasovi ja Siku (Subaru Impreza R4) ees on 6.35. Teisel kohal on sarnaselt liidritega Saksa sõitjad Armin Kremer ja Klaus Wicha (Subaru Impreza STI), kellele Protasov ja Sikk kaotavad 2.39,6. Üldarvestuses on Protasov ja Sikk 15. kohal.

„Liigseid riske me võtnud ei ole, kuna Montes superrallit pole ja nii mõnedki meie konkurendid on jäänud juba raja äärde. Katsed on olnud erineva pidamisega, kord lumi ja siis taas asfalt, mis kindlasti pole lihtne kombinatsioon. Seetõttu oleme võtnud sellise tempo, et finišisse jõuda. Esimesel katsel läks meil 6-7 kilomeetrit enne lõppu rehv ja Juri võttis siis väga rahulikult, et mitte raja äärde jääda. Täna läks meil eelviimasel katsel katki käsipiduri kang, pidin ühe käega seda kinni hoidma, sest tagasi vajudes lükkab see tagumise diferenstiaali välja. Teises käes hoidsin legendi, taas huvitav kogemus. Kaks päeva on veel ees ootamas, hetkel oleme küll tulemusega rahul,“ rääkis Kuldar Sikk autosport.ee veebilehele.

Monte-Carlo ralli üldliidrid on Sebastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC). Väga heas hoos oli täna Jevgeni Novikov koos Ilkka Minoriga (Ford Fiesta RS WRC) , kes võitsid katse ja tõusid koha võrra kõrgemale, möödudes Mikko Hirvonenist ja Jarmo Lehtinenist (Citroen DS3 WRC).

TOP 10 peale SS10

1. Sebastien Loeb Citroen 3h16m29.1s

2. Sebastien Ogier VW + 1m35.0s

3. Dani Sordo Citroen + 2m38.0s

4. Jevgeni Novikov Qatar M-Sport Ford + 2m53.2s

5. Mikko Hirvonen Citroen + 3m22.7s

6. Jari-Matti Latvala VW + 3m43.2s

7. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford + 4m11.3s

8. Bryan Bouffier PH Citroen + 5m45.8s

9. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 5m49.5s

10. Martin Prokop Czech Ford + 14m15.6s

 

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas