Kiirendusvõistlusel toimub ka lõppkiirusvõistlus

Saabuval laupäeval selgitatakse Haapsalus, Kiltsi lennuväljal selle aasta kiirendusmeistrid, kui toimub rahvusvaheline võidusõiduüritus EDRA Finals 2015.

Läbi aegade kõige suurema võistlusklasside arvuga kiirendusvõistlus Eestis, toob rajale Eesti ja Läti kiirenduse meistivõistluste ja karikasarja klassid. Lisaks saab sõita järjest rohkem populaarsust koguvas igamehe klassis Test & Tune. Esmakordselt Eestis peetakse samal rajal ja samal ajal kiirendusvõistlusega maha ka lõppkiirusvõistlus, kus pannakse proovile juhid ja masinad ühekilomeetrisel võistlusdistantsil.

Võistluse korraldaja, Estonian Drag Racing Association esindaja sõnul on sellise klassi võistluskavasse lisamise põhjuseks tekitada suuremat sõitjate ja pealtvaatajate huvi nii kiirenduse, kui lõppkiirusspordi vastu. Samas annab see ka viimase võimaluse sellel hooajal huvilistel end ja oma masinat turvaliselt proovile panna ja sportlikult välja elada. Lõppkiirusklassidesse võivad registreerida kõik, kellel kiire ning korras auto, kiiver ja julgus olemas on. Lõppkiirusvõistlus on jagatud kahte klassi. TopSpeed A klassis võistlevad autod, mille mootori kubatuur jääb alla 3,5 liitri piiri. Kõik masinad, millel on suurem mootor, kuuluvad võistlusklassi, mille nimeks TopSpeed B. Õiglase klassijaotuse tagamiseks korrutatatakse ülelaadimise või rootormootori puhul mootori reaalne töömaht koefitsendiga 1,7. Ülelaadimisega rootormootori koefitsendiks on 3,4. Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants. Lõppkiirusklassides võistlemiseks on tarvis omada EAL-i kiirenduse rahvaspordikaarti, mille ühekordse variandi saab soetada ka võistluse sekretariaadist kohapealt.

Ka kutsuvad korraldajad üles kõiki kiirendushuvilisi tulema rajale Test & Tune klassis. Tegemist on klassiga, kuhu on oodatud kõik, kasvõi enda tänavasõiduautoga või mootorrattaga. Vajalik vaid kiiviri ja pikkade riiete olemasolu, ning osalustasu maksmine.

Täpsem info, ning registreeimine kodulehelt www.edra.ee

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas