Lõppkiirusvõistlus One Mile Challenge kujunes Porschede võidupeoks

Kiltsi lennuväljal peeti laupäeval 11. Augustil 1 miili paigaltstardiga lõppkiirusvõistlus HRX One Mile Challenge 2018. Oodata oli ka uut üldrekordit, kuna nii hetke tippmargi hoidja Roul Liidemann (Dodge Viper GTS, 362 km/h) kui varasem mitmekordne rekordimees Aleksandr Ljahh (Nissan Skyline GTR, 350 km/h) olid mõlemad võistlusele üles antud. Paraku kimbutasid mõlemat tehnilised äpardused ning uut üldrekordit ei sündinud, küll aga ületasid 300 km/h tulemuse lausa 10 võistlejat, nendest 6 Porschet, 3 Audit ja 1 Nissan. Eesti miilivõistluse „300 km/h klubi“ sai täiendust 7 liikme näol ning sinna kuulub nüüd 36 inimest.

A-klassi võitis Aivar Tsõbin uue klassirekordiga 293 km/h (Nissan Primera), B-klassi parim oli Toomas Tuuling kiirusega 312 km/h (Audi S4) ja C-klassi ning üldvõitjaks tuli Thomas Padovani kiirusega 335 km/h (Porsche 911 GT2 RS). Kiireimaks diiselautoga võistlejaks tõusis Martin Prual (BMW 535d, 253 km/h) ning kiireim naisvõistleja oli Mari-Liis Voit Audi R8’l (285 km/h).

Võistlustules oli kokku 92 kiirusejanulist, kelle tulemused varieerusid 169 ja 335 km/h vahel.

Lisainfo:
Indro Päll
One Mile Challenge peakorraldaja
50 57 794
indro@onemile.ee

Foto: Marek Potti

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas