Ralf Aron teenis häid punkte F3 EM-võistluste etapil Norisringil ja tõusis uustulnukate arvestuses teisele kohale

Vormel-3 Euroopa meistrivõistluste etapil Norisringil finišeeris Ralf Aron kõigis kolmes võistlusõidus esikümnes. Sealjuures avasõidus tõusis ta 15. stardikohalt lõpuks neljandaks. Kokkuvõttes teenis Prema Powerteami sõitja hulga häid punkte ja tõusis uustulnukate arvestuses teisele kohale.

Nädalavahetus ei alanud Ralf Aronile just kõige paremini, sest kvalifikatsioonis ei õnnestunud kuidagi leida põhjust, miks ta ühes kurvis palju aega kaotab. Teises kvalifikatsiooniks saadi veas selgusele, aga erinevate põhjuste kokkulangemisel head ringiaega ikka ei õnnestunud saada.

Ralf Aron: "Esimeses kvalifikatsioonis ei saanud autost vajalikku infot kätte ja me ei saanudki aru, miks ma viimases kurvis teistele kaotan. Teiseks kvalifikatsiooniks saime kõik siiski toimima, aga keskendusin oma sõidule ega üritanud pikkadel sirgetel kellegi tuulde saada, mistõttu ei saanud ka head ringiaega, kuigi kurvides oli kiirus tiimikaaslastega võrreldes väga hea."

Avasõidus startis Ralf 15. kohalt, näitas väga head kiirust, tegi hulga suurepäraseid möödasõite ja tõusis lõpuks 4. kohale. Teises sõidus kulus juba sõidu algul üks rehv liialt äkkpidurduse tõttu, aga sellest hoolimata õnnestus 15. stardikohalt alustanud Ralfil ületada finišijoon 10. kohal. Kui juba kahes esimeses sõidus pidi ohutusauto paaril korral mitmete avariide tõttu sekkuma võistluse käiku, siis kolmandas sõidus võistlus lausa peatati kümmekonnaks minutiks. 14. kohalt startinud Ralf Aron finiseeris ka kolmandas sõidus 10. kohal ja teenis taas häid punkte ning tõusis uustulnukate arvestuses kokkuvõttes 2. kohale.

Ralf Aron: "Avasõit oli kindlasti mu elu üks parimaid sõite, sest startisin 15. kohalt ja lõpetasin viiendana. Üks sõitja sai veel karistada ja nii tõusin lõpuks neljandaks. Tempo oli mul hea ja ka enesetunne ning tegin mitmeid häid möödasõite. Teise sõidu algul lasin pidurid lukku ja ühele rehvile tekkinud kulunud koha tõttu jäin ülejäänud sõidus pidurdustel teistele alla. Aga suutsin ennast avariidest eemale hoida ja ikkagi kümnendana lõpetada. Viimane sõit oli keeruline mitmete avariide ja ohutusauto sekkumiste tõttu. Kordusstardi järel ei suutnud kohe oma tempot üles saada, kaotasin paar kohta, aga finišeerisin siiski kümnendana."

"Kuigi kvalifikatsioon läks kehvasti, võib ülejäänud nädalavahetusega selles mõttes rahule jääda, et mees-mehe heitlustes jäin enamjaolt peale, suutsin vältida avariisid ja rohkelt jagatud karistusi ning tõusin uustulnukate arvestuses teisele kohale," võttis Ralf Aron nädalavahetuse kokku.

Järgmine EM-võistluste etapp sõidetakse kolme nädala pärast Zandvoorti rajal Hollandis.

Foto: Prema Powerteam

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2017

See on järjekorras juba 15. raamat sarjast „Eesti autosport“, olles üks pikema traditsiooniga spordiraamatuid Eestis. Raamat on pilguheit 2017. aastale Eesti autospordis, siit leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ning hulgaliselt pilte.

Loodetavasti rõõmustab tänavune aastaraamat kõiki autospordisõpru nii Eestis kui välismaal.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas