Tõrkuv tehnika rikkus Kevin Korjuse võistluse Paul Ricardis

Renault Sport Trophy-sarja teine pool algas neljanda etapiga Prantsusmaal Paul Ricardis. Tehnikast põhjustatud ebaõnn saatis Kevinit kogu võistluse vältel ja punktiarvet tal täiendada ei õnnestunudki. PRO-arvestuses on Kevin hetkel kolmandal, kestussõitude arvestuses neljandal kohal.

R-Ace GP tiimi kahel autol anti Paul Ricardi etapiks üles vaid kolm sõitjat tavalise nelja asemel, mis tähendas, et Kevinil seekord paarilist polnud ja ta startis ainult PRO-arvestuse sprindisõidul, ent mitte kestussõidul. Paraku oli see vaid üks tervest müriaadist probleemidest, mis Kevinit nädalavahetuse jooksul tabasid.

Esimesel reedesel treeningul sai Kevin kirja küll kaheksanda aja, ent kaotus parimale oli tervelt 1,2 sekundit. Nagu selgus, ei töötanud üks turbo korralikult ja kuna seda remonditi, jäi Kevin teiselt treeningult kõrvale. Kolmandal treeningul toimis mootor paremini, aga mitte ideaalselt. Kevin sai kirja paremuselt neljanda ringiaja, ent kaotus parimatele oli ikka suur – 0,7 sekundit. Põhiliselt tuli kaotus sirgetelt ehk teisisõnu ei töötanud mootor ikka nii nagu peab. Sellele vaatamata tegi Kevin kvalifikatsioonis imet ja sõitis välja kolmanda tulemuse, kaotades parimat aega näidanud David Fumanellile siiski üle poole sekundi. Sirgekiirust nappis endiselt.

Pühapäevaks pandi Kevini autole lõpuks uus mootorja sõit algas samuti paljutõotavalt. Teisest stardirivist tegi Kevin järjekordse superstardi ja tundus, et ta jõuab avakurvi esimesena. Ent siis hooga rauges ja konkurendid hakkasid üksteise järel mööda minema. Ilmselgelt vaevas autot mingi tehniline probleem ja kolme ringi järel pööraski Kevin lõplikult boksi.

Kevin Korjus: „Täiesti uskumatu nädalalõpp – iga kord kui rajale läksin, oli mingi probleem. Pühapäeval tundus, et nüüd on ometi lõpuks kõik korras. Uue mootoriga tehti kohapeal kolm „testisõitu“ ja kõik toimis. Start tuli mul väga hästi välja, olin esimese rea meestel juba peaaegu kõrval, aga esimese käiguvahetusega kaotasin kohe umbes kolm autopikkust. Käigud lihtsalt ei läinud normaalselt sisse ja lõpuks ei vahetunud enam üldse.“

Katkestamine tähendas, et seekord Kevin punkte juurde ei saanud. PRO-sprindi võitis tema lähim konkurent Pieter Schothorst, kes tõusis ka ise tabelijuhiks.

Renault Sport Trophy-sarja neljas etapp sõidetakse 23.-25. septembril Belgias Spas.

Paul Ricardi PRO-sprindi tulemused:

1. Pieter Schothorst (Equipe Verschuur) 29.00,401

2. David Fumanelli (Oregon Team) +8,179

3. Nelson Panciatici (Duqueine Engineering) +10,147

Kevin Korjus (R-Ace GP) katkestas

Renault Sport Trophy PRO punktiarvestus:

1. Pieter Schothorst (Equipe Verschuur) 91

2. David Fumanelli (Oregon Team) 71

3. Kevin Korjus (R-Ace GP) 68

Renault Sport Trophy kestussõidu punktiarvestus:

1. Fabian Schiller (Team Marc VDS EG 0,0) 65

2. Markkus Palttala (Team Marc VDS EG 0,0) 65

3. Fredrik Blomstedt (R-Ace GP) 57

4. Kevin Korjus (R-Ace GP) 55

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas