Roland Poom – Ken Järveojale MM-hooaja kokkuvõttes JWRC klassi neljas koht

Poom – Järveoja JWRC hooaja viimase ralli rikkusid tehnilised probleemid

Neljast sõidetud etapist kahel jõudsid eestlased poodiumile

Esimest aastat JWRC sarjas osalenud Poomile väärt kogemuste kogumise aasta

Pühapäeval sai Walesis lõpu tänavune Junior WRC hooaeg. Noortele pilootidele mõeldud autoralli maailmameistrivõistluste klassi 2019.aasta meistriteks tulid Jan Solans – Mauro Barreiro.

Viiest tänavusest etapist neljal osalenud Roland Poom – Ken Järveoja läksid Walesi reaalsete võimalustega heidelda tänavuse MM-tiitli ja sarja peaauhinna Ford Fiesta R5 auto ning JWRC sarja uustulnukale mõeldud 15 000 € eest. Kahjuks sai eestlaste ralli suure tagasilöögi juba reedesel võistluspäeval, kui nende Ford Fiesta R2T autol kohe avakatsel pooltelg purunes ning päev katkestada tuli.

Kuigi laupäeval ja pühapäeval enam hooaja ja Walesi ralli kõrgete kohtade eest heidelda polnud võimalik, siis tulid eestlased tagasi rajale ning näitasid mitmel katsel TOP3 katseaegasid.

Hooaja kokkuvõttes Poom – Järveojale JWRC arvestuse neljas ja uustulnukate arvestuse teine koht.

Roland Poom:

Kokkuvõtvalt oli meil suhteliselt hea hooaeg, millega võib rahule jääda. Meie eesmärgiks oli JWRC hooaja vältel läbida kõikide rallide katsed, millest tänu tehnilistele probleemidele jäi täitmata Wales. Neljast MM-stardist kaks poodiumi, on hea tulemus. Kindlasti jääb Wales kripeldama, sest poodiumikohtade eest võitlemiseks, oleks meil siin kiirus olemas olnud. Seda tõestasid ka laupäevased ja pühapäevased katseajad. Tänane päev kulges rahulikult. Kahel viimasel katsel proovisin hea tundega sõita ning tulemuseks mõlema katse teised ajad. Õppisime selle hooajaga kindlasti palju ja meie jaoks oli see hea kooli aasta.“

Ken Järveoja:

„Hooaeg ei olnud kokkuvõttes halb - neli rallit ja kaks poodiumi. Enamus katsed sai Roland oma esimesel JWRC hooajal läbi sõita ja tulevikuks on nüüd tal kogemused olemas. Kuigi lootsime ka Walesis poodiumile jõuda, siis kahjuks tehnilise rikke tõttu see meil ei õnnestunud.“

Foto: M-Sport.

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2018

Järjekorras 16. raamat sarjast „Eesti autosport“ on pilguheit 2018. aastale Eesti autospordis. Raamatust leiab kõigi alade põhjaliku hooaja kokkuvõtte nii eesti kui inglise keeles, statistikat ja hulgaliselt pilte.

Saadaval Apollos ja Rahva Raamatus ning EAL kontoris Mustamäe tee 4.

veebitehas